Тема раунду: «Маркетинг і реклама в бібліотеках»
Сьогодні, коли скорочується державне фінансування на розвиток бібліотек, вони самі повинні шукати нові концепції своєї діяльності, щоб оптимально використати наявні ресурси і постійно доводити свою соціальну і культурно-громадську необхідність. Маркетинг може бути цією новою концепцією.
Концепція бібліотечного маркетингу визначає загальні цілі, задачі та функції бібліотеки, її пріоритети і напрямки роботи, виходячи з ситуації на ринку, а також потребує аналізу ресурсів. Це своєрідне визначення місії бібліотеки.
Завдяки маркетинговій діяльності бібліотека сама мотивує себе аналізувати, вимірювати та пристосовувати до ситуації свої технологічні процеси, внутрішню структуру і нові ідеї. Спирання на маркетинг як систему управління та трансформації бібліотеки в ринковій економіці ставить її в більш вигідне положення у порівнянні з бібліотеками, що працюють за традиційною моделлю. Маркетинг принципово перебудовує бібліотеку, мислення бібліотекарів, повертає їх в бік користувача і тим самим полегшує ідентифікацію їхньої реакції на вимоги ринку.
У рамках конкурсу бібліотекам пропонується розробляти проекти зі створення та реклами нового іміджу бібліотеки або ре-брендінгу існуючого бібліотечного іміджу з використанням різноманітного спектру сучасних рекламних та маркетингових інструментів.
Конкурс відкритий для всіх публічних бібліотек.
Останній термін подання заявок – 31 січня 2013 р.
Конкурсна комісія не буде розглядати неповні заявки (відсутні анкети, незаповнені поля).
Бажаємо успіхів та чекаємо на заявки!
Детальніше- дивіться, будь-ласка, долучені файли