Семінар «ЗАСНУВАННЯ БІЗНЕСУ В УГОРЩИНІ»

нститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці
запрошує Вас до участі в Семінарі
«ЗАСНУВАННЯ БІЗНЕСУ В УГОРЩИНІ»
Будапешт, 20 – 23 квітня 2016 р.

Метою проекту є надання комплексної інформації про заснування бізнесу в Угорщині, зокрема щодо юридичних та податкових аспектів, побудови філійної мережі, інвестиційної політики ЄС та європейських ініціатив щодо розвитку підприємництва.

Ви отримаєте інформацію про:

– юридичні процедури реєстрації бізнесу та побудови філійної мережі в Угорщині;

– спеціальні економічні зони в Угорщині, чому це вигідно;

– інвестиційні можливості в Угорщині та мережеву підтримку;

В рамках проекту передбачаються безкоштовні консультації щодо експорту 27 квітня 2016 року за попереднім записом м. Київ.

Цільва аудиторія: підприємці, менеджери, студенти, аспіранти та усі особи, зацікавлені тематикою проекту.

Строк реєстрації 1 квітня 2016 р.

Програма

20.04.2016
07.30 – Виїзд зі Львова
Переїзд до Будапешту
Обід
Екскурсійна програма: огляд об’єктів світової спадщини ЮНЕСКО

20.00 – Поселення в готель

21.04.2016
08.00 – Сніданок

10.00 – 11.30 – Брифінг «Інвестиції в Угорщині, реалізація та правове регулювання. Угорське агенство з промоції інвестицій
Обід

14.00 – 15.30 – Практикум «Заснування бізнесу в Угорщині: від реєстрації до дозволу на працевлаштування», Szecskay Attorneys at Law, юридична компанія.
Вільний час.

22.04.2016
08.00 – Сніданок

10.00 – 11.30 – Презентація «Роль Європейської підприємницької мережі в розвитку Єдиного ринку ЄС ЄС», Угорський Національний Торговий дім (представництво Європейської підприємницької мережі)
Обід
Вільний час
Виїзд з Будапешту

23.04.2016
Прибуття до Львова

Організатори забезпечують:

1.проїзд автобусом євро-класу за маршрутом Львів – Будапешт – Львів;

2.проживання у готелі (категорія 3***) із сніданками шведський стіл – 2 ночі;

3.послідовний переклад;

4.методологічно-навчальну програму та роздаткові матеріали;

5.сертифікат, що засвідчує участь у проекті;

6.страховий поліс;

7.візову підтримку тим учасникам, у яких на момент реалізації проекту відсутня діюча шенгенська віза

Оргвнесок (адміністративні та логістичні витрати учасників по проекту): 250 Євро.

Для громадян України, що проживають у ЄС або мають діючу Шенгенську візу та самостійно

забезпечують проїзд і проживання у м. Будапешт, вартість участі у навчальній програмі

проекту складає 75 Євро.

Контакти: www.imans.eu
e-mail: info@imans.eu,
тел.:+38 063 7886291 – Інна, +380664757514 – Лідія
менеджери проекту

This entry was posted in Навчання та розвиток. Bookmark the permalink.

Оставить комментарий