Джерело: http://ufb.org.ua/sektor-blagodijnosti/blagodijnist-biznesu/news_business_in_ukraine.htm?id=4609
19.04.2016 Автор: Алевтина Белецька
«Фокстрот» та активісти показали «ЕКОклас»
10 колективів-фіналістів III Всеукраїнського конкурсу екологічних проектів звітували щодо власних успішних екологічних практик та отримали нагороди від організатора та партнерів. Всього ж до 3 конкурсу екологічних проектів долучилися близько мільйона українців.
17 квітня 2016 року у Києві відбулася церемонія нагородження кращих сімейних та учнівських колективів, що отримали звання «ЕКОкласна родина» та «ЕКОкласний колектив»-2016 у рамках Всеукраїнського конкурсу екологічних проектів «ЕКоклас»-2016.
На ЕКОвікенді у столичному Гольф-центрі на Оболонській набережній зібралися школярі та їхні родини, а також вчителі та директори шкіл, екологічні активісти різного віку з різних куточків України, чий досвід в ощадливому ставленні до довкілля підкорив журі конкурсу екопроектів від «Фокстроту».
Цьогоріч на «ЕКОклас» було надіслано 381 проект з усіх областей України. ТОП-5 областей, з яких надійшло найбільше робіт – Запорізька, Дніпропетровська, Луганська, Миколаївська та Волинська області. Організатори отримали 287 учнівських проектів та 94 практичних кейси від родин. У «ЕКОкласі»-2016 взяли участь 20 373 учнів шкіл та вихованців гуртків, до роботи долучилися 9 092 батьків. Всього ж до 3 конкурсу екологічних проектів долучилися 811 540 мешканців України.
- Наш соціальний проект «ЕКОклас» безперервно розвивається, – повідомив В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот», організатор конкурсу «ЕКОклас». – Так цього року ми не лише розширили аудиторію учасників від шкільних колективів до родин, але й запровадили гран-прі. Це головна нагорода для авторів проекту, що навчає правилам екологічної культури та відповідальності максимально широке коло українців.
Гран-прі отримали кияни – родина Санковських: тітка Ірина та племінниця Анастасія. Їх проект «Навчаємось через гру. Екологічні ігри для дітей» з удосконаленнями та рекомендаціями провідних експертів екології буде розтиражовано та розповсюджено по Україні за допомогою мережі «Фокстрот».
- Ресурсоефективність, впровадження інноваційних технологій і рішень, здоровий спосіб життя – критерії сучасного суспільства у всьому світі, – зазначив Володимир Костерін, президент міжнародного фонду “Скорочення ризиків”, партнер конкурсу «ЕКОклас». – Ініціатива компанії «Фокстрот» формує соціальний запит на екологічно чисте та безпечне життя і прищеплює підростаючому поколінню відповідальність за навколишнє середовище, свою державу.
Нагороджуючи авторів найкращих проектів титулом «ЕКОклас», організатори оголосили агітаційний ефект від роботи активістів у своїй місцевій громаді:
· провели 51 екологічний майстер-клас для учнів молодшого шкільного віку;
· виготовили 1286 робіт для екологічних експозицій та виставок;
· організували 96 ЕКОвиставок;
· провели 103 екологічних концерти та флешмоби;
· показали 12 екоказок;
· провели 79 екопрезентацій перед школярами та батьками;
· розвішали 1650 агітаційних листівок, буклетів;
· висвітлили еконовини на сторінках 241 шкільних та районних газет.
· 38 екоколективів взяли участь у відеосюжетах для місцевого ТБ.
Крім просвітницької, учасники «ЕКОкласу» -2016 провели вражаючу роботу щодо оздоровлення довкілля, про що свідчить статистика:
· виготовили і розвішали 1470 годівниць/шпаківень;
· зібрали 1,2 тонн батарейок;
· зібрали 40 тонн макулатури;
· ліквідували 43 несанкціонованих звалища;
· прибрали 30 км території;
· висадили 870 кімнатних рослин;
· упорядкували 35 екологічних стежин;
· встановили 240 штук штучних ялинок;
· зберегли 240 живих ялинок;
· висадили 4600 дерев, 11 202 кущів, 15600 квітів;
· розробили 140 клумб;
· обладнали 38 зон відпочинку;
· очистили 15 джерел.
- «ЕКОклас» – надзвичайно корисний проект для усіх: довкілля, громади, для дитини та родини, для шкільного колективу, – зауважила на церемонії нагородження директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія Вяткіна, партнер «ЕКОкласу». – Ми раді, що долучилися до реалізації «ЕКОкласу», дякую компанії «Фокстрот», колегам з НЕНЦ МОН України за ідею та реалізацію.
- Проект «ЕКОклас» компанії «Фокстрот» – це блискучий приклад того як компанія робить внесок у покращення обізнаності українців щодо екологічної ситуації в країні та підвищення екологічної свідомості громадян, – вважає директор НЕНЦ МОН України, доктор педагогічних наук, професор Володимир Вербицький.
Під час свята для гостей заходу була організована б’юті-зона, майстер-класи, гонки, ляльковий театр, аквагрім та наукові трюки. Всіх учасників церемонії нагородження очікували призи, ЕКОігри та конкурси, виступ відомої співачки Лілу, фотосесія учасників із зіркою та святковий торт!
Дізнатися більше про переможців III конкурсу «ЕКОклас» та їхні проекти можна тут: http://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-pr/1279
Довідка: Ініціатором Всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас» є Геннадій Виходцев, генеральний директор Групи компаній «ФОКСТРОТ». Організатором виступає торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому». Організаційний партнер: Національний еколого-натуралістичний центр МОН України. Конкурс проводиться за підтримки Інституту модернізації змісту освіти МОН України. Міжнародний партнер: Швейцарський фонд «Скорочення ризиків» (Risk Reduction Foundation). Медіа-партнер: бренд «Единственная». Конкурс проводиться за колективними номінаціями: «ЕКОкласний колектив» та «ЕКОкласна сім’я». Детальніше про конкурс: http://www.foxtrot.com.ua/ecoclass. У 2015 році «ЕКОклас» «Фокстроту» визнано найкращим екологічним кейсом на національному конкурсі практик бізнесу, що змінюють Україну (за версією Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності).
ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Станом на квітень 2016 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.