Звітування Євроклубів

27 липня 2013 року Керівникам навчальних закладів, опікунам /керівникам Євроклубів


Шановні колеги,
Вітаємо вас із завершенням навчального року, і запрошуємо розмістити
матеріал (творчий звіт) про підсумки діяльності вашого Євроклубу у 2012/13 н.р. на
блозі “Євроклуби в Україні” www.euroclubs.org.ua.

Метою кампанії із громадського звітування про роботу Євроклубів є
поширення добрих практик в роботі Євроклубів, посилення горизонтальних зв’язків
всередині євроклубівського руху, а також наочна демонстрація клубами таких
європейських цінностей як “прозорість”, “відкритість”, “підзвітність”.
Формат матеріалу є довільний, в той же час, ми пропонуємо скористатись
деякими порадами, що додаються (див. додаток 1).
Ваші матеріали просимо надсилати епоштою
euroclubs.org.ua@gmail.com, або
самостійно розміщувати на блозі. Якщо ви ще не стали співавтором блогу, напишіть
на вказану епошту,

і ми вишлемо відповідне запрошення та інструкції. Також, ми
заохочуємо Євроклуби розміщувати ці матеріали на сайтах навчальних закладів (в
такому разі ми будемо вдячні за посилання на ваші звіти), або у власних блогах,
сторінках в соцмережах. Якщо ваш Євроклуб ще не має власного блогу чи сторінок в
соцмережах, запрошуємо скористатись цією нагодою, і створити своє
онлайнпредставництво.

Рекомендований кінцевий строк розміщення матеріалів 31 серпня 2013 року.Успіхів вам і приємного літа,

Ініціативна група
Української мережі Євроклубів

Додаток 1
ПОРАДИ щодо формату творчого звіту Євроклубу
Загальні поради:
Звіти Євроклубів не є формальними документами, але є важливими з точки зору навчання,
пошуку і поширення добрих практик. Тому, бажано писати звіт простою (не
канцелярською) мовою, і що важливо достовірно(хоча природнім було би бажання щось
прикрасити :) .

Бажана структура звіту:
1) Коротка інформація про Євроклуб коли
заснований, у якому навчальному закладі, хто
є учасниками, які основні досягнення за всю історію.
2) Інформація про стан Євроклубу на початку року хто
Президент, склад Євроклубу,
структура, формат роботи. Яким чином координуєтся робота Євроклубу, хто є опікуном?
3) Опис механізму розробки і затвердження планів роботи Євроклубу на рік. Чи
відбувається за участі членів Євроклубу, в якому вигляді учасники клубу долучаються до
планування та втілення запланованого? Як плани погоджуються з керівництвом закладу,
відділами освіти, тощо.
4) Що основне було заплановано, що було зроблено, що ні. Кожну важливу подію можна
описати за наступним шаблоном:
01.09.2012 Назва події, її формат (напр. Круглий стіл “Навіщо нам ЄС?”)
Короткий опис події, що саме відбувалось, з якою метою, хто були учасники,
які результати. (не більше 35
строчок).
Гіперпосилання (адреса в мережі “Інтернет”) якщо є на сторінку
події/альбому з фото/репортажем/відгуком про подію (напр.: Більш детальна
інформація тут: http://…)
5) Яким чином впродовж року згуртовувалась команда клубу, залучались нові члени? Чи
брали участь в діяльності випускники Євроклубу, учні інших навчальних закладів, іноземні
волонтери, тощо?
6) Які освітні інновації в сфері формальної чи неформальної освіти випробовував або
використовував Євроклуб у своїй роботі? Чи доступні ці методичні розробки онлайн?
7) Як діяльність Євроклубу висвітлювалась впродовж року? Чи велись сторінки в
соцмережах, блоги, розділи на сайті навчального закладу? Чи працював інформаційний
стенд, чи велась друкована газета? Чи є у Євроклуба власна інтернетрозсилка
серед
учасників?
8) Яким чином Євроклуб налагоджував та реалізовував міжнародні контакти? В яких
проектах закордоном брали участь представники клубу, яку користь вони отримали від
участі в цих проектах?
9) Яку участь взяли члени Євроклубу, інші учні школи, керівництво школи, громади,
дипломатичні представництва, підприємці тощо у реалізації зазначених заходів?
10) Яке фінансування, негрошові ресурси Євроклубу вдалось залучити на підтримку своєї діяльності впродовж року? Яким чином?

This entry was posted in Анонси. Bookmark the permalink.

Оставить комментарий