Круглий стіл «Вплив журналістів, ЗМІ і рекламних компаній на виховання екологічної свідомості і позитивні зміни в місцевих громадах»

 Центральна бібліотека ім. М.Л. Кропивницького м. Миколаєва

 Круглий стіл проводився в рамках П’ятих міських екологічних читань«Збережемо для нащадків» за підтримки Департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради та Програми МАТРА-КАП Посольства Королівства Нідерландів в Україні.

На Круглому столі були присутні представники ЗМІ, громадських організацій, міських бібліотек та гості зі Львова та США. Серед представників місцевих ЗМІ були журналісти та редактори Миколаївського прес-клубу, ТРК «МАРТ», Нової Миколаївської Газети, Обласного радіо, Інтернет-видань «MK.MK.UA» та «Губернська неділя».

Основна думка яка була озвучена та обговорена на круглому столі це невідповідність інформації про місто та регіон на місцевому на національному рівні. На місцевому рівні ЗМІ переважно показують досягнення та позитивні новини, а на національному про місто йде інформація про проблеми на негаразди. Тому завдання місцевих журналістів подавати інформацію для зовнішніх ЗМІ в більш позитивному ракурсі.

Була проведена розмова про бренд міста. Наголошено на історію міста, як міста кораблебудівників, в той же час зазначено про поступову втрату такого статусу, в зв’язку з глобальними змінами в економіці. Разом з цим на сьогодні не існую широко відомого бренду міста для зовнішнього середовища.

Представниця Сполучених штатів з міста Сіетл Лінда КнудсенМакАусланд, яка працювала 20 років в міській раді міста, сказала, що кілька десятків років тому місто асоціювалося лише з компанією Боїнг і більше ні з чим. Завдяки зусиллям працівників міськради, які подавали журналістам інформацію про позитивні зміни в місті та загострювали увагу на інші сфери міського життя, вдалось сформувати імідж міста як креативного міста.

Представниця Львова Ольга Коцька вказала на складну та тривалу роботу відділу промоції міста над створенням та втіленням в життя бренду Львова як культурної столиці України, створення єдиного логотипу, який використовується на усіх офіційних промоційних матеріалах міста які використовуються як містом так і бізнесом.

Була обговорена можливість широкої кампанії по поширенню бренду «Миколаїв – місто адміралів». Зазначено про неоднозначне ставлення самих мешканців міста до даного бренду, з другого боку про позитивне сприйняття його в гостями міста. Також було обговорено можливість про організацію конкурсу на кращий бренд міста та організації спільної кампанії по його просуванню в інформаційному середовищі. Було запропоновано на базі прес-клубу створити групу по створенню іміджу міста та опису гарних історій про місто та його мешканців.

Було обговорено питання недостатності соціальної реклами в місті та її якості. Зазначено необхідність створення позитивної соціальної реклами та розміщення її на рекламних площам міста.

Щодо екологічної складової, та формування екологічної свідомості громадян було відзначено необхідність проведення навчань для журналістів з використання термінології та можливо створення невеликого екологічного тлумачного словника. Ці заходи сприяли б більш коректній подачі інформації про екологічну ситуацію в місті.

Головним результатом Круглого столу стало бажання ЗМІ та громадських організацій міста спільно діяти задля створення позитивного іміджу міста, що має вплинути на позитивні зміни в міській громаді.

 

Контактна особа: Людмила Руденко-Кардаш, виконавчий директор Миколаївського міського фонду ЛАСКА «Сприяння економічним і соціальним реформам», керівник проекту «Інтерактивна партисипативна (за участі громади) стратегія сталого розвитку міста Миколаєва»

Тел.:              (093) 104-5374        (093) 104-5374lucy_laska@ukr.net

This entry was posted in Новини. Bookmark the permalink.

Оставить комментарий