Річард Герц: Світ має орієнтуватися на молодь як цінність, а не ресурс. ПРАКТИКИ

Джерело: https://euprostir.org.ua/practices/142539 21.08.2019


Як залучати до соціальних змін молодь, яка не хоче брати на себе відповідальність? Чому підхід “молодь як ресурс” шкодить? Що чекає на Україну та світ загалом, якщо молодь буде пасивною та не буде залучена у соціально-політичні процеси?

Відповідями на ці питання у своїй напутній промові на форумі Shkala поділився — Річард Герц, консультант з питань молодіжного співробітництва та партнерства для U-Report Україна, ЮНІСЕФ.

Робота зі сучасною українською молоддю — “неоране поле”

Як залучити молодь до соціальних змін? За три роки роботи конкретно над цим питанням, я побачив, що на даний момент немає якогось ідеального варіанту. По суті, робота зі сучасною українською молоддю — “неоране поле”. Я хочу пояснити, чому це так складно. І на це питання ще доведеться колись знайти відповідь.

Хто така молодь? Згідно з українським законодавством, молодь це ті, кому від 14 до 35 років. Таких у нас — 14 000 000. Але це дуже різні цільові аудиторії.

Молодь — це ⅓ населення країни, однак що стосується залученості, то все дуже погано. По-перше, відвідують молодіжні заходи лише 6% серед цих 14 мільйонів. Якщо ми говоримо про те, щоб вони щось робили роками, то це — 1%. Половина цих молодих людей взагалі не знає, що відбувається у країні — тобто, куди себе діти. Та серед них є ще одна цікава аудиторія — центеніали.

Більше: https://euprostir.org.ua/practices/142539

This entry was posted in Актуально, Новини. Bookmark the permalink.

Оставить комментарий